geavanceerd zoeken

€ 0 naar € 9.000.000

Uw zoekresultaten

Persbericht: Mechels vastgoedbedrijf Investinspain breidt uit naar Canarische eilanden en Balearen

17/10/2023 – Het Mechels bedrijf Investinspain, dat voorheen alleen actief was aan de Costa Del Sol, breidt zijn activiteiten uit. Spanje-liefhebbers kunnen er nu ook terecht voor droomwoningen op de Canarische eilanden of, dichter bij huis, de Balearen. “De grote populariteit van deze prachtige eilandgroepen maakte een uiteindelijke uitbreiding naar deze regio’s onvermijdelijk”, zegt bedrijfsleider Gunther De Vleeschouwer.

Consultants Investinspain 1

De Canarische Eilanden en de Balearen, waaronder populaire bestemmingen zoals Tenerife, Gran Canaria, Mallorca en Ibiza, zijn bekend om hun adembenemende schoonheid, aangenaam klimaat en diverse recreatieve activiteiten. De uitbreiding naar de nieuwe regio’s kwam er echter niet zomaar.

Zowel de Canarische eilanden als de Balearen zijn al jaar en dag topbestemmingen voor Europeanen. Bovendien hebben beide eilandgroepen een volledig andere sfeer dan de Costa del Sol. “We willen vermijden dat Spanje-liefhebbers niet bij ons terecht zouden kunnen omdat ze geen voeling hebben met de Costa del Sol. Pakweg Ibiza of Tenerife hebben inderdaad een andere ‘vibe’ en die willen we dan ook graag invullen voor onze klanten”, vindt het bedrijf.

Goede investeringen

Bovendien zijn ook de woningen in deze regio’s, net zoals aan de Costa del Sol, een goede investering, meent Investinspain. Zowel vastgoed op de Canarische eilanden als op de Balearen kende stabiele prijsstijgingen de voorbije jaren en het ziet er sterk naar uit dat deze zich verder zullen zetten. Ook voor verhuur zijn de regio’s top, met tientallen miljoenen toeristen die de eilanden jaarlijks bezoeken en een plek zoeken om te vertoeven.

De volledige en klantgerichte aanpak waar Investinspain bekend voor staat, zal ook in deze nieuwe regio’s niet ontbreken, belooft Gunther. “Voor deze nieuwe regio’s blijven onze zelfde ervaren mensen actief als in de Costa del Sol. Bovendien zochten we ook hier betrouwbare ontwikkelaars om mee samen te werken, we willen namelijk enkel kwalitatieve projecten aanbieden aan onze klanten”.

Ondanks dat het een nieuwe start is voor het bedrijf, vinden hun klanten toch ook voor deze regio’s reeds de weg naar Investinspain. “De eerste reservaties voor projecten in deze nieuwe regio’s lopen alvast binnen en we kijken er naar uit om nog veel meer mensen er gelukkig te maken!”, aldus  Gunther De Vleeschouwer, zaakvoerder van Investinspain.

Zie je dit bericht liever in de krant zelf? Bekijk het op Made In Mechelen!

Laat een antwoord achter

Vergelijk aanbiedingen